Kling

Det är inte ofta eller det har nog aldrig ens hänt att jag nämner andra bloggare men
det finns en persons blogg som jag jämt spanar i och hon
gör mig alltid grön av avundsjuka på sina snygga kläder och skor jämt :)
Denna bruttan är Elin Kling 
Jag var bara tvungen att spara de här bilderna, jag älskar hennes sandaler
från Nine West ...
Jag kulle verkligen vilja ha ett par sådanna exakt likadana med mig i resväskan nu.
De skulle passa utmärkt på mina fötter också =) i know it.
Jag tycker visserligen att allt hon äger och har på sig är snyggt och inspirerande, kan nog
säga att hon är som sveriges svar på M-K stilmässigt.





Kolla in skorna, dom är hur snygga som helst....
gillar den söta singoallatoppen med.


Kommentarer
Postat av: ediot

skitsnygga. du får köpa två om du hittar i thailand.. hihi

jag gillar hennes jeansklänning mest av allt. superdupersnygg

2008-10-30 @ 13:06:45
URL: http://hanmedhatten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0