Jag idag

Idag har det mest blivit ligga hemma i soffan och vila och ta det lugnt på
min läkares begäran.
det blev bestämt att jag ska in på måndag till kirurgavdelningen där de opererade mig
så att de kan undersöka varför opsåret inte läker som det ska....
drygt som faaaaan kan jag tala om.
dag kunde jag nämligen inte ens köra bil pga smärtorna och allt.
så jag blev som helt låst här hemma och fick ligga och kolla på dph på datorn hela dagen.

Dagens outfit var inte mycket at hurra för så därför inget kort. = )

det blev min svarta velourdress från cubus och raggsockar och allt hår i en knut ovanpå huvet.
not so fancy...
jag har iaf börjat fylla flyttkartonger idag + att jag lagade en tacopaj till mig och mathias då han kom hem från
jobbet.. så jag har varit lite duktig hemmafru iaf... =)

ska upp vid halv 6 imorn för vi ska bort, så måste nog sova nu
natti natti

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej jen, det låter inte som att det går så bra med magen =( hoppas du kryar på dej nu. jag och dan har det bra här i thailand, ska bli kul när ni kommer hit! ska möta upp böna och nina om 3 veckor ungefär.

Hälsa matte och lycka till med operationen,

Kram dan o sofia

2008-10-26 @ 07:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0