boooooring

Idag sa jag hejdå till Em....
Det suger verkligen att ha en vän i england.
jag vill ju att hon ska bo nära mig så vi kan umgås ofta.
det blir bara en gång om året & det är ju hur himla
tråkigt som helst.

Det har vart supertrevligt att träffas och umgås nu under
de här dagarna med Em och hennes Engelsman Ing.
tack för de mysiga kaffe stunderna och det har varit väldigt roligt att öva
på min engelska hela tiden.

Men vi kommer att ses när vi e hemma från asien igen.
då ska jag göra ett besök i Nottingham =)

Annars har det vart en relativt lugn helg och vecka,
vi sparar pengar in i det sista nu så det blir inte så mycket
aktiviteter just nu.
mest dega i soffan...

Usch, idag var jag med om en väldigt jobbig sak!!!
Jag har vägt mig på en våg då vi var hos min svärfar på besök imorse.
jag brukar väga mig på deras våg sedan 4 år tillbaka, har ju hört att man alltid
ska använda samma våg.
& jag har faktiskt varit helt 100% säker på att jag hade gått upp i vikt några kilon...
men så var verkligen inte fallet.
jag har gått ner i vikt IGEN!!! nu väger jag bara 49 helt plötsligt
vad är felet???
jag äter ju för fan som en häst.
äter oftast mer än mathias & ändå går jag neråt i vikt...??

tur att jag snart har min tunntarms och magsäcksundersökning så vi får veta vad
som är felet.

nu ska jag tänka på något annat och mysa med mathias i soffan.
night night

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej gumman!

var underbart roligt att traffas, onskar jag kunde stannat langre.. :/

blev ju saklart ledsen efter du akt, jag har blivit sa blodig pa gamla dar :P

nu sitter jag hemma i ett gratt nottingham igen och det kanns inte alls kul.

saknar dig redan.

2008-10-23 @ 10:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0