vad är det för fel på dom...

Jag hatar TELE2, de har stängt av både vår hemtelefon och vårat internet
en hel månad för tidigt och nu kan vi inte öppna det igen för det kostar 1000:-
och så tar det ca 3-4 veckor att få internet och telefon inkopplat enligt dom...??

WHAT hur fan kan dom stänga av det utan att ens skicka ett brev där de talar om att det ska
stänga av abbonemanget nu??
visst, vi hade ju beställt uppsägningen, men det var ju meningen att det skulle bli
den 30 november, och inte nu när jag är i behov av internet och telefon fram tills vi åker!!!

skit oxå, jag är så arg så arg så jag får lust att flytta ur lägenheten tidigare oxå...
känns som att det ändå inte finns ett skit att göra i den utan tv, bredband eller telefon...
är jag tillbaka på stenåldern eller!!!

nu ska jag gå ut i solen och köpa en ceasaarsallad och dagens sofis mode, sen ska vi hem och 
mysa ner oss i soffan med en dvd på laptoppen!!!!
hm, kanske ska köpa sorbisar idag oxå. vore gott.

anyway, jag kan använda internet hos mamma några dagar i veckan, men thats it.
så blir nog inge bloggande på ett tag!

ha det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0