Symaskiner ggr tre

Just nu äger jag två husqvarna och en hugin alla från 50 och 60 talet och de fungerar
helt utmärkt...
jag brukar sy kläder någon gång i veckan i nuläget, men förut så sydde jag nästan 5 dagar i veckan.
jag saknar att kunna ha den motiviationen och orken...

men så fort jag är hemma igen så ska jag kicka igång min SYKLÄDER Karriär och öppna min
klädaffär, i maj kommer 800 plagg hem till mig och är redo att börja säljas.
hade ju bestämt mig för att skaffa lokal och ha en egen affär, men vet inte hur mycket ork jag kommer
ha till att vara helt egen, så jag söker en kompanjon som vill öppna med mig...
har så mpnga planer och har ju vart på starta eget kursmöte och presenterat och lagt fram min idé
för den som är ansvarig i den här staden, och hon gillade idén och trodde absolut att banken skulle
ge mig starta eget bidrag, lån och allting.
men haken var att jag skulle bli frisk först och opererad och allt.
men nu när jag är opererad och så, så blev dte ju fortf inte så att sjukdomen gick att bota.
så det som händer nu är att jag, om jag ska öppna affär måste göra det ihop med en till person, eller bara
ha konstiga öppettider eftersom jag bara kommer kunna jobba 50%
åh jag har så många bra idéer..
det ska bli sjukt kul att semestra i 5 månader i asien och sen börja med mitt liv på riktigt...

nu ska jag klippa ur ett hål för huvudet i det bruna kaftantyget och sen börja sy klart den andra strandklänningen.
och så ska jag ta mig en kvällspromenad nere vid ån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0