Nicoles tattueringar




Jag har ju två tattueringar som jag HATAR och ångrar mer än något annat.
Mina tattoos är två körsbär ovanför båda höftbenen och det finns inget som
jag ångrar så mycket som att jag gjorde de här fula körsbären.
har påbörjat att lasra bort de förut men det kommer att kosta mellan 9000- och 14000:-
för att få bort hela alltet..
är det värt det eg....

Nicole Richie har oxå tattoos på magen, som inte heller är  spec snyggt, men hennes går
iaf att dölja...
fast jag tycker det är fint att ha på handleden, och det har jag planerat sedan många år att göra
en viss grej på min vänstra handled, men det får vänta lite tills jag är säker på att inte kommer ångra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0