gårdagen

Det gick skit hos läkaren igår.
det blev massa problem när dom skulle bedöva
svalget på mig så det slutade med att de fick sätta infart
och nästan söva mig helt på undersökningen..
den skulle ha tagit ca 20 minuter allt som allt, men det tog mer än 2 timmar.
och jag bara låg och hulkade upp slangen hela tiden, och se hade jag ont
i magen och svalget resten av dagen/kvällen för de har rispat sönder på insidan med kameran.
 =(

orkar inga mer undersökningar nu...

fyfan vad drygt det är att ha det såhär varje jävla vecka...

nu vill jag till thailand så jag slipper tänka och bry mig om nått...
är hos mor nu och tar hand om henne för hon har världens ryggskott
och kommer inte ur sängen.
så idag har jag gjort en ceasarsallad till oss och så har jag fixat ärenden på
stan till henne, nu sitter jag och väntar på mathias och sen ska vi hem och mysa
ner oss i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0