fortfarande inget internet

Men jag kom på en annan idé, jag har sållat bort runt 100 klädesplagg och acessoarer i mina garderober...
Som jag då hade tänkt lägga upp på tradera. men det blir svårt att följa auktioner och frågor osv osv då vår
nättillgång ej fungerar.
så jag tänkte att jag kan ju lägga upp några av auktionerna här tills vidare, har endast hunnit med att ta kort på 10 plagg.
det är så mycket jobb med allt sånt som rör auktionerna så jag nöjjer mig med att läga upp de här sålänge..
så får ni väldigt gärna skriva ett mejl om ni vill köpa något av dem...
så löser vi det som man betalar på tradera...

=)

 

Sailor thsirt från ellos, endast använd vid 2 tillfällen.
storlek large så den är lite baggy.

100:- 

      

Jeans leggins med hög midja från ellos av designern Sofia Johansson
endast använda vid 3 tillfällen så de är lite nötta i någon söm osv.
Storlek 34

De här var jättedyra, det kostade om det var 299:- eller 399:- & det är inte spec billigt för
ett par leggins tycker jag... 

Så jag vill ha 150:- de är verkligen supersnygga på och de sitter som klistrat när man väl fått
på sig dom =) 


   

Liten vit vintage väska/clucth i helt nyskick med gulddetalj.
jättefin väska, men jag har så många redan så den här blev bara en i mängden och den
gör sig nog bättre hos någon annan, för jag tror den kommer bli liggandes rätt så länge annars. =)

60:-

   

Fejk ray ban från thailand i gott skick.
med guldbågar och bruntonat glas. =) de är skitfina på och vem bryr sig om de är äkta eller inte.
=) jag måste börja sälja bort mina glasögon då jag har runt 25 par solglas nu....

50:-

   

Okej, de här är ett marknadsfynd och verkligen one of a kind....
jag köpte två par för jag gillade de så mycket.
de är verkligen supersnygga på och totalt unika.

här är en gammal bild från då jag köpte de. =) så såhär ser de ut på



80:-  vill jag ha för de för de finns nog inte så många andra kan jag tänka mig.



Om någon nu är intresserad av att handla från min garderobrensning...
så skriv till min mejl så löser vi det där.

[email protected]

have fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0