Dagens jag before the ER...



Såhär brukar jag klä mig när jag är hemma i min ensamhet i lägenheten... =)
Grå långärmad tshirt, trosor, halsband och höga klackar...

Men idag blev det en speciell dag, precis när jag höll på och tog de här korten
så ringde min mamma från sitt jobb, (operation) för min lillebrorsa hade ramlat omkull på
cykel idag i skolan och brytit armen...
så hon undrade om jag kunde ta hand om han och åka till akuten med han för hon fick inte ledigt
från sitt jobb idag...
så självklart gjorde jag det, så jag och henke var på akuten från klockan 13:30 till 17:00 och nu är han gipsad
och det var båtbenet som har fått sig en fraktur, stackars lilla gubben.
han var så duktig och allting gick bra.
kom just hem från mamma, för jag lovade henke att jag skulle laga Panang Gai till han ikväll för han var
så duktig på akuten. det är en av thairätterna som vi lärde oss när vi gick matlagningskurserna i bangkok.
och det är hans favoriträtt så det e klart att jag gör det då :)

kommer sakna mina syskon så himla mycket när vi är borta.
imorn ska jag dit och måla på gipset och ta hand om honom medans mamma jobbar...

Kommentarer
Postat av: V.

Stackars lille Henke, hälsa honom från oss. Pussokram.



V.

2008-11-09 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0