teori & hårfärg

Idag ska jag färga håret ,IGEN!
och så ska jag ner till körskolan en sväng.
gjorde just testprovet på nätet, det visar sig att jag måste öva mer på reglerna.
men när jag kör bil så kan jag ju nästan alla regler, tror jag har prblem med att läsa
frågorna på rätt sätt bara.

mamma ringde just, hon är ute med sina kollegor från operation och iva och ska sjuksköterske strejka nu idag och dom
behövde skjutts upp till sjukhuset igen sen om ca två timmar. =) så min pojkvän får skjuttsa på massa strejkande sjuksköterskor idag. hahaha

Jaja, men mamma kommer hit sen efter jobbet idag på mat och fika.
så måste vara hemma tills då från körskolan.
Imorn ska baby repa med sitt nya band för första gången. lycka till love.

men nu måste jag verkligen platta håret tort och sen ner i tvättstuga om jag ska hinna plugga reglerna innan 14.00

tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0