Söndag

image221

Idag käkade jag jordgubbar & drack kaffe till frukost!
det var väldigt sommrigt och gott.

Har vart hos min moster nyss & så har mormor vart här & hälsat på +förhört mig på körkortet.

mina kläder idag

Överdimensionerad randig tshirt somm jag sytt om ärmarna på, från långarmad till kortärmad.
Jeansshorts som jag själv gjort om till shorts från ett par killcrockerjeans från myrorna.
Svarta strumpbyxor & pärlarmband som jag gjort själv.

Nu ska jag straxt göra frågorna på datorn, men tänkte lägga mig i soffan ett tag först och smälta all vetelängd med vaniljkräm som vi åt hos min moster.

förstår inte allt ståhej om gossip girl, tänkte igår att jag skulle ge det en chans så kollade på första 3 avsnitten, men det föll mig inte i smaken alls.
usch.

men Heroes är däremot riktigt bra, det började vi kolla på nyligen.
på tal om ingenting =)

men nu blire soffan nästa

Kommentarer
Postat av: ediot

hej fina goda du.
snyggt!
förresten.
jag tänkte jag inte skulle ringa idag- eftersom din pöjk kom hem..
hoppas ni har haft en fin dag. kramkramkram o godnatt

2008-05-04 @ 23:42:49
URL: http://hanmedhatten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0