Slarvig & tovig i jeansshorts

image211

Jag har köpt en laptop!
& jag är så himla glad över det!
känns så bra att ha en egen bärbar med sig vart man vill, & vi har trådlöst internet oxå, så det funkar utmärkt.

Har även världens tentaångest! fast det handlar om teoriprovet som jag har inom en väldigt snar framtid!
håller på och pluggar för fullt, men har inte hunnit så mycket nu idag som jag borde.
ska klippa min syrras kompis nu vid 20.00 men sen efter det ska jag öva på frågorna hela kvällen.


Kläderna idag är

Jeansshorts från bikbok
Vit tshirt från h&m
Strumpbyxor h&m

Trasslig knut och tovigt hår.

förresten, är det någon som har något tips på vad jag ska sy av det här snygga blommiga tyget?

har väll ca 3 meter av det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0