Svart



Här är tre ljuvliga skor som jag har på min lilla önskelista.
från din sko & brandos

Nu har jag inte bloggat på ett tag, men det är för att jag inte vart hemma & för att
jag mest har pluggat körkort varje dag.
Det är svårt som fasiken med teorin, men jag ska till körskolan imorn och sitta lite
vid deras datorer.
ska ev hinna med att sy lite imorn med.
men jag är sjukt sugen på att ta en sväng till lindex, jc & gina tricot imorn för det finns 3 plagg
som jag är tämligen intresserad av att slänga pengarna på just nu.  = )



tror jag ska färga håret igen, nu börjar färgen gå ur.
så fort det blir sommar så kommer mina blonda pigment fram igen.
alla småhår blir ljusblonda och hårfästet blir alltid jätteljust, så det ser så
himla dumt ut när jag försöker att vara mörkhårig, men min vanliga färg kommer
fram iaf.
skumt det, för senast jag hade mitt blonda hår var ju på höstadiet någon gång.
men så fort det är lie ljusare så blir det ljust direkt av solen.
har iaf min stora luvtröja från bratislava och mitt nya läppglans från isa dora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0