Lördagsfasoner

image216

Såhär har jag sett ut under dagen som gått.
När jag gick ut på stan och fixade mina ärenden så hade  jag på mig ett spetsunderlinne och en blå prickig kofta över det, till  squin jeans som jag sytt i dragkedja i längst ner.

& nu sitter jag framför laptopen iklädd jeansen och vit tshirt.

Jag har funderat på en grej, varför ser jag så kort ut på mina bilder jämt?! jag är ju för sjuttsingen 173 cm lång.

Ska straxt sy en kjol & sen ska jag som vanligt plugga teori hela kvällen.  =/
fasiken vad trist.
& så saknar jag baby så hemsk mycket.
kan du inte komma hem ikväll ist för imorn!?!?


Dagens mat blev en grekisk sallad och ett ciabattabröd & tre stora muggar kaffe.
till kvällen har jag köpt jordgubbar, mumma! så det blir det & cashewnötter med lime & chilismak till någon bra film.

men inte förens pluggandet är finito.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0