jag idag


Idag var jag i örebro och fick min nya mobil fixad.
köpte den förra veckan på siba och den var sönder redan efter
två dagar.
dåligt. tydligen ett ev fabriksfel men skulle testa den nu någon vecka och sen om
den fortsätter stänga av sig så får jag en ny.

Det blev även inköp av skor från skopunkten idag oxå, man köper två par och får
ett tredje par på köpet.
ska visa bilder imorn =) det vart 2 par höga klackar och ett par espadrillos/ballerina.

Nu ska jag och pojken min kolla på mystery man med ben stiller, sitter här med min andra
stora mugg kaffe, dricker kanske det lite väl sent.
men det är ju så himla gott så kan inte låta bli.
köpte jordgubbar häromdagen som jag brukar äta till frulle jämt.
och dom blev mögliga efter en dag i kylen???
ska det vara så!
skitirriterande, jag hann ju inte ens äta upp dom.
men ska köpa nya imorn & så ska jag sola i trädgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0