Idagen fyndade jag för 20:-

Det blev dessa solglasögonen som bara kostade 20:-
helt otroligt, fyndade de på en marknad och det är t o m bra kvalitet


Yes, då blir man glad, köpte ett par till min baby oxå, fast mer svarta och killmodell.
Imorn blir det jordgubbar och kaffe till frulle, och sen blir vi hämtade klockan 08.30 av greger
& sen åker vi bort till 22.00 på kvällen.
men ska försöka hinna med att fira min undebara mamma på sin dag.
har köpt ett kort iaf, men tänkte köpa någon fin choklad eller liknande till det.

jaja, men nu ska jag titta på ett greys anatomy avsnitt och sen blir det att slänga sig i bingen.<
ska upp halv 7 imorn.

hör av mig efter helgen till er vänner när jag är människa igen!
nu är jag superstressad dygnet runt så är nog ingen spec rolig att pratas med i telefonen då. = )

men ha en fortsatt bra helg

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0