Idag sydde jag en bikini!



Såhär blev resultatet!
Jag har sytt den här bikinin/bhn idag!
köpte tyg för att jag skulle sy något annat som jag hade tänkt ut, men så fick jag inspiration från en 50-tals pinupp strandbild som jag såg i någon tidning. så då blev det den här istället.
jag blev skitnöjd med resultatet ! 

så den här blir det nog mycket sola i i sommar.
men nu är det dags att plugga lite körkort, har haft paus från det hela dagen...
så MÅSTE innan sovdags.



Ska jag skaffa lugg igen, eller inte!
kan aldrig bestämma mig, men tycker så himla mycket om Am_luls hår på alla
hennes bilder men här på bilden längst till höger är hon riktigt snygg i håret och då
vill jag helst av allt fortsätta spara luggen.
men jag vet inte.
Tjejen i mitten är Ruby Aldridge om jag uppfattade namnet rätt, finns skitmånga fina bilder på hennes lugg frisyr..

tjejen på vouge omslaget har en fin lagom ruffsig lugg.
den ska inte vara så att man måste sprejja den rak och blank tan ska den finns så ska man kunna ha den hur som.
och lite halvovårdad.
men blir så himla osäker.
ni får jättegärna ge mig tips och råd hur jag ska se ut på skallen!??!
känns inte som att min ansiktform är så bra för en lugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0