Gillar kofta till leggins och höga klackar.



Snygga kläder!
men det är inte så många som kan bära upp en sådan klädsel
och få det att se så fint ut som tvillingarna olsen jämt lyckas med.


Just nu tar jag en paus från körkortspluggandet.
jag har lite problem med att förstå några kompletterande regler som jag
tror att jag fattat rätt, men tydligen inte.
får iaf fel på det på webprovet från körskolan, så skrev av dom nu och ska läsa igenom dom
för att sen göra webprovet 10 ggr till minst.
har samma frågor som man får på teorin sen, men det är inte så lätt som folk kanske tror.

har förövrigt vart hos svärmor idag och där fick jag en söt röd kuvertväska och en klocka.
tack så jättemycket.

sen när vi kom hem så gjorde baby thaikäk och jag satt i trädgården och läste körkort.

nu tänkte jag ta en paus från frågorna och jag ska antingen hälla i toningen i håret, sy in ett par jeans eller
kolla på greys anatomy.
ska göra allt under kvällen oavsett men får göra något annat än at plugga nu först.
sitter och kollar på kläder på nelly.com där finns det en luvtröja som jag velat ha länge länge nu.

skriver mer sen.

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0