Den här dagen blev riktigt trevlig, trots att jag känner mig lite krasslig.



Jag tog mig en mugg kaffe med en delicatoboll & några färska jordgubbar
efter thaimaten i eftermiddags!
& efter det så åkte jag ner till min mamma & hälsade på där en snabbis innan
baby och olle hämtade upp mig för att vi skulle gå på estetspelning, olles lillebrorsa
skulle spela trummor, + att söta Kristina var med oxå.
Så det var trevligt att umgås med dom i några timmar.

Efteråt så åkte vi till svärföräldrarna & hälsade på litegrann. det var trevligt.
fick massa tyger oxå, & en skitsnygg vit pennkjol.
När vi kom hem igen runt 22. så läste jag först lite körkort och nu har jag just smetat in den här masken
i fejset och så ska jag äta några vindruvor oxå & et stort glas med vatten.
ska tvätta bort masken nu och sen sova.
ska upp vid 06.00 imorn.

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0