Snyggjeansen

Jag älskar Nicole Richies som hon har på den här bilden.
det är så snyggt med förlånga jeans som är lite utsvängda och tajta upptill.
fast jag undrar hur "lång" tid det tar innan man har trampat sönder och gjort
ett hål på baksidan av jeansen.
man får väll helt enkelt ha höga klackar under så att dom inte släpar i backen.
men det är ju det som är det snygga i det här fallet.  =)
hm vilket dilemma.
men jag har iaf hittat ett par liknande jeans av märket Killah på asos.
Jag kan tänka mig att Nicoles jeans är av märket true religion eller något liknande.
ser så ut. fast jag har inte den blekaste vad det är för märke.
men snygga är dom iaf.

De här från asos ligger på 700:- i prisklass och det är ju rätt okej.
men jag tycker det kan vara lite jobbigt med just asos för då kan man inte skicka
tillbaka lika lätt ifall dom skulle sitta dåligt.
man betalar ju innan man får kläderna.

men jag är bra sugen ändå.
idag ska jag försöka orka med att ta fram stativet och fota alla mina traderakläder,
har runt 100 plagg som ska ut på försäljning.  =)
och hälften av de är faktiskt nästan oanvänt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0