Mineral puder är det bästa mitt ansikte testat

Jag tänkte skriva lite mer imorgon om det mineral pudret som jag
har börjat använda alldeles nyligen.
ska då demonstrera med före och efterbilder hur himla bra det
verkligen är och hur snyggt och jämt resultatet blir.
jag har aldrig känt mig så fräsch i hyn förut som jag gör med den
här nya foundationen i puderform från L'oréal Paris.

det blir imorgon det, och så tänkte jag visa några nya outfits som
jag hamstrat upp med till sommaren kommer.
Dvs köpte på mig en hel del sommarkläder nyligen.

Ja just det ja, jag har även börjat rita upp en bild som jag ska skicka in
till en tävlig som var i cosmopolitan.
det är klädmärket Mouyos och Ania Chorabiks tshirts som man kan
vinna att få sitt eget tryck på hennes tshirts.
det vore ju kul att testa bara så jag håller på med en teckning nu så ska jag nog mejla in den imorn.
önska mig lycka till  =)

Kommentarer
Postat av: Em

Lycka till! :)
Vad ar det for bild?

2008-03-14 @ 14:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0