Löjligt sug

Jag har verkligen ett extremt sug efter choklad såhär på
kvällarna.
Innan jag träffade min pojkvän så avskydde jag choklad.
har aldrig gillat sött och sliskigt.
Men han har alltid älskat choklad och äter det varje gång vi har
våra godisdagar.
Så nu har jag också blivit helt tokig i choklad på senaste åren bara.

Och jag känner världens sug efter det just på kvällarna.
men har ingen hemma bara för det såklart ,så nu får  jag nöja mig
med att se bilder på choklad ikväll då och så får jag köpa på arlanda
imorn  hehe = )
Jag måste förresten käka upp våra jordgubbar som jag köpte igår på
hemköp, dom hade färska jorgubbar två kartonger för 20:-
och goda var dom oxå.  =) undra vart dom kommer ifrån såhär års.
jaja men hemma igen måndag, tisdag.
skriver mer då och ev några bilder från alperna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0