sommarens mest använda



de här är de plagg ur min garderob som kommer att bli sommarens mest använda.
tre par jumpsuits, en hemmasydd bh/bikini, ljusa jeansshorts och en grå tight cardigan.

sen blir det väll en hel del vita och svarta oversizetshirts oxå.

såhär ser den gula sparkdräkten ut på, den blommiga har ni ju sett i ett annat inlägg.
        

här är även min baddräkt från ellos som även den kommer att bli väl använd.
gillar den bäst såhär till ett par jeansshorts.

de bruna bikinitrosorna är ett par sötnosar med papegojjor på som jag köpte på cubus,
där jag även köpte den gula och den korallfärgade sparkdräkten + den gråa koftan.
den blommiga är från zara och shortsen från bikbok.
det kanske inte blir den snyggaste brännan. men va gör det =)



kolla in de här coolingarna då.
sånna vill jag köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0