så då var det klart då...



det här är vad vi käkade igår.
det vart hur gott som helst så jag var bara tvungen att ta kort på det.  =)


Idag var det en bra dag...
jag klarade uppskrivningen hos vägverket.
skönt, nu är det bara uppkörningen kvar.

   

 


Här är vad jag gjorde för att fira mig själv.
en stor luvtröja från cubus
en vit tshirt med detalj på bysten från cubus
en svart volangkjol från cubus
en brun solhatt från indiska
en beige halvlång klänning med lång är och knappar från indiska
ett vitt linne med knappar från gina tricot
och till sist och det köpet jag är mest nöjd med.

En jumpsuit från zara i blommigt tyg och i 50 tals modell med knyt i nacken och markerad midja.
visar bild senare ikväll, nu ska jag ut och gå i skogen.

ha en bra dag för det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS till klarad uppskrivning! Visste val att du skulle klara't :)

2008-06-04 @ 11:31:08
Postat av: pok

Grattis lilla vännen !! :)

2008-06-08 @ 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0