richie och lohan

Fina outfits för en sommardag på stan eller närsomhelst.
jag gillar båda, men richies kläder är något som jag hellre använder.
leggins  till en kort tröja är inte riktigt min grej.
tycker inte om hur  rumpan blir i ett par leggins, blir att kännas mer som ett par långkallingar då.


   

snyggt med jeansshorts, vit tshirt och sjal
& snyggt med leggins och halvstor tshirt till stor lång kofta.

har just ätit rester av rabarberpajjen som vi bakade igårkväll.
ska ringa ett samtal nu till försäkringskassan och sen kolla på greys anatomy.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag hoppas det bästa. en klädbutik vore hur fantastiskt som helst. jag håller tummarna.



vad kul att du kommer fortsätta läsa min blogg. jag har varit fast vid din blogg sen jag upptäckte den.

du verkar vara en väldigt omtänksam och söt person.

ta hand om dig!

trevlig midsommar!

kram johanna

2008-06-18 @ 17:35:29
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: johanna

jag vet. jag har varit dålig på bilder. men kameran min är sönder och på lagning så jag kan inte göra något åt det. ska få låna min pojkväns kamera nästa vecka så då kommer en massa bilder :) tack för tipset!



jag tror nog att om du snackar med dina närmaste vänner så är dom lika på som jag skulle vara när det gäller att öppna en klädbutik. vart någonstans bor du?



ha en underbart midsommar!

kram kram!!

2008-06-19 @ 18:21:17
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0