plugg & solsken



här är ett par av de jag köpte på skopunkten för ett tag sedan.
tyckte dom här var så söta framifrån till både jeans och bara ben.
& så är det rejäl klack så dom är riktigt sköna att gå i.
Hade ett par platåsandaler med peeptoe igår på 50 årsfesten.
Men det gick utmärkt att både springa och gå i dom i skogen, med något för
mycket rödvin i kroppen. =)

dock spillde jag över hela min trenchcoat så den är i maskinen nu.
men annars var det jättetrevligt.

Idag har jag suttit i solen på dagen, och så var jag hos min underbara mor och fick en ansiktsbehandling.
så nu är min hy snart brunbränd och fräsch.
det är ju en sådan dryg övergång såfort det blir sommar, för om jag använder foundation eller mineraler
varje dag i ansiktet så blir det inte alltför fräscht när man ska sluta med et för säsongen.
vill ju helst vara brunbränd och naturell när det är sommar.
ja just det, såhär blev håret av toningen från frisören.
jag blev nöjd.




men nu måste jag görakörkortsfrågorna en gång till innan jag sover i babys famn.
imorn ska vi käka potatissallad och fläskfilé i våran trädgård, mm yom yom. det ska bli gott det.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0