midsommar imorgon

 
Mina fina armband från en marknad


Såhär sitter jag just för tillfället och försöker komma på vilken färg jag vill ha på nagellacket, ska byta tills imorn..
(fotografen var mathias)  tshirten är från gina tricot och tofflorna en julklapp från mathias.


vilken färg ska jag välja, de gör sig absolut inte rättvisa i färgerna på det här kortet.
för tredje färgen från vänster är knallrosa och den som ser knallrosa ut är nyonknallrosa.
andra rån vänster är korallorange och den längst till vänster är pärlemorsvit.

så vilken ska jag välja =)

förövrigt så tycker jag inte alls att det känns som midsommar imorgon!
mamma är högst upp i norge och jobbar, sanna är i usa, henke åker till turkiet och mormor är jättesjuk fast hemma iaf.
SÅ jag och mathias åker till mormor imorgon och äter lite sill och potäter och bara umgås, vill ju vara med min familj som vi brukar på midsommar.
tänkte laga till en rabarberpaj och ta med dit imorgon, + köpa med några fina blommor från blomsteraffären och så ngon liten present till mormor.
vi åker ju nästa vecka så hinner inte träffas så mycket nu på 5 veckor.
de känns inget bra alls, men får ta första bästa flyget hem om det händer något oväntat.

vill även hinna upp till svärmor och hälsa å under helgen, så ska ta oss tid till det.
på kvällen imorn så är vi nog med jacob och kompani eller så blir vi med någon annan, får se imorn.<'vi känner oss ju inte ens friska heller, så man är lite slut för att ens göra något alls.
men men, det är ju trots allt midsommar, så tittar solen fram så går vi nog ut ändå.

men jag börjar känna av det mathias har nu, man smittar ju varandra fram och tillbaka när man bor ihop och pussas mest hela tiden =P
Har ont i halsen men även ont i huden och då är det nog något influensaaktigt på G.
typiskt.

hoppas vi ses med kristina och olle på lördag, vore kul.
Ha en fin midsommar nu allihopa

jag ska göra mitt bästa för att ha en bra dag, känns dock som att jag har haft en riktigt dålig vecka nu i 3 veckor.
när tar problemen slut.

nu ska jag mysa med min lille baby som sitter här bredvid och kollar runt på youtube på andra datorn som vi har inkopplad till teven.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0