körsbär



idag när jag kom hem från övningskörningen så käkade jag detta som middag.
före det fick jag lunch hos svärföräldrarna, fiskgryta med skaldjur och bröd till. det var jättegott.

Idag har jag sett ut såhär under dagen då jag körde runt och övade stadskörning.
det var så sjukt varmt idag, men man ska väll inte klaga direkt.  =)

Vitt linne med knappar från gina tricot
Svart blommig volangkjol från cubus
Lilla skinnjackan och vita tygskor.
ja det var väll det...
solglasögon och väska till det.



nu har jag och baby just kommit hem, det blev lite sent  nu när han var på repet med sina vänner.
Ska ju upp vid 05.30. men det e lungt. =)
ska sova nu. ha det gott

natti natti

förresten, jag känner mig inte bekväm i kjolar och klänningar, känner mig så tjejig på något sätt. =)
vet inte varför.
jaja. men den här kjolen bara älskar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0