klänningar



jag vill ha den här klänningen, jag tycker den är så söt.

idag har jag och mormor sått/odlat i vårt växthus. =)
det var supertrevligt och det blev så bra så.
när vi kom in igen så hade våran micro börjat brinna, men han dra ur sladden innan något otäckt hände.
så nu har vi kastat ut den och är utan.
haha, hur kan det hända liksom.
sjukt..
jaja.
har just köpt sofis mode och står och lagar mat, kyklingfilé som vi marinerar och slänger på grillen, till det har jag gjort ett
recept som jag fick av kristina i helgen.
med soltorkade tomater, örter och oliver nermalda i en färdig potatissallad lyxvarianten med extra creme fraiche.
till det ett mörkt bröd och ett glas vatten.
detta ska vi nu käka ute i trädgården och sen blir det till att fortsätta plugga för mig.
ska läsa sofis mode nu och sen börja duka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0