bilder & updates

 

Det här är min sparkdräkt från zara i 50 tals modell som var väldigt dyr, men jag tyckte den var värd sitt pris.
hur söt som helst.
lila, med små blommor , bar rygg och knyt i nacken och i midjan.
bilden är ifrån när jag hade den igår på min lillebrors examen och på sofias student.


 
tre söta armband i trä och vaxat snöre som jag fyndade på en marknad.




nu är det så att jag tror att jag behöver ha ett par läsglasögon, och ett par som jag har då jag kör bil.
har perfekt syn, men ser inte skyltarna så bra som jag borde då jag kör.
har fått låna hem dessa två från min väns mammas jobb. hon jobbar hos en optiker.
jag vill ju ha et par som utmärker sig, inga tråkiga vanliga.
så jag själv gillar de till vänster, men vet inte alls.
helst vill ja se ut som bilden i mitten istället, dvs inga alls.
men jag måste ju kunna se skyltarna på vägarna.
då jag tog dessa bilderna så hade jag just kommit tillbaka från en rotfyllning och var bedövad i hela halva
sidan av ansiktet, därav läpphänget.  = )

Jaja, men ge mig gärna en åsikt om de här två paren. ska låna hem flera sen.



Min älskade lillasyster åker till USA imorn, hon ska bo hemma hos sin kompis faster som är
en kvinna som är meed i serien gossip girl.
det är rättså häfitgt faktiskt, tjejen som hon åker med heter maria och det är hennes faster som är
Karolie lagerfeldt eller vad hon hette, = )  och det var tydligen någon sereenas mormor eller farmor eller nått i serien.
så min syrra får besöka usa före mig, är något avis.
men ska åka dit så fort jag har tiden till det.
så nu tar du det lungt därborta i santa monica gumman!!!
och var rädd om dig.
=)
tog de här bilderna i torsdags då sanna var här och vi sa adjö.
då gjorde vi några grimaser som vi bjussar på här på bloggen.

idag har det vart en lång dag, gick upp vid 04.00 imorse och åkte 04.30.
kom hem för ca 1 timme sedan så ska nog sova nu.
men ha det bra alla vännerna och gunhild.
ringer imorn. är för trött nu.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jenny!

brukar följa din blogg! Tycker den är jätte kul, du är verkligen bra på att matcha kläder, alltid snyggt! Måste säga att jag tycker de högra glasögonen va skit snygga! Ha det bra! kram Challe

2008-06-15 @ 00:34:08
Postat av: pok

hejhej



Ja,den dräkten som du hade på examen är verkligen ngt extra - jag kommer ihåg liknande från när jag var ung - den är såå fin,IMO.



Jag såg,men glömde säga,allt var så rörigt,du vet.



fina kort på dig o sanna



kram

2008-06-16 @ 19:35:06
Postat av: Jenny

Svar till Pok!

Hej Vanja och tack för det, ja jag gillar den jättemycket.

köpte den å zara i örebro, ungefär som ett spankst h&m, en jättebra affär dock lite dyr.



JAg förstår det, men tyckte det gick bra ändå!

hade ni det trevligt på lindegården?



JA, vi tokade oss iof bara, men det är läskigt att hon är i usa helt ensam.

saknar henne.



vi kanske ses i eftermiddag, ska ut och köra lite bil.



kram kram

2008-06-19 @ 11:14:15
Postat av: Jenny

Till Challe!

Tack så mycket! kul med läsare som gillar vad jag skriver och gör!



Ja, jag älskar ju kläder, har way too may

så du får hålla utkik snart då jag kommer att lägga ut säkert 200 plag å tradera till låga priser, för jag har så mycket at det inte längre får plats i min garderob. :P





Jag har lämnat tillbaka provglasögonen för jag kunde inte bestämma mig, det kommer komma in ännu fler par till hösten då jag har tid för syntestet, så ska välja då.

Ha en bra midsommar



/Jenny

2008-06-19 @ 11:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0