Soffan + jag = sant

 

Dagens klädsel består av en av dessa klänningarna
från gina tricot som jag köpte på deras sommarrea.

Jag har en sisådär halvbra dag idag!
Har så himla mycket att fundera på och klura ut just nu.
Ska ju eventuelt operera bort en bit av tarmen inom ca 2 månader, + att medicinen
som jag fått mot den kroniska magsmärtan fortfarande inte har fungerat.
har haft ont dygnet runt sen jag slutade med tramadol nu.
Och så är det hela den här situationen med en familjemedlem till mig som
är döende.
det är bara för mycket just nu...

Ligger i soffan och kollar på vänner boxen, det är iaf lite kul.
då får jag tänka på annat.

Håller på för fullt och förbereder för babys 25 års present och våran 4 årsdag som är samtidigt.
Vi ska äta tacos ikväll igen för vi köpte så mycket quornfärs som vi inte jids lämna när vi åker imorgon bitti.

Jag är så dålig, vet att jag lovat att lägga upp bilder på mina fina sko och klädfynd som jag gjort.
men ska verkligen försöka att hinna med det under dagen.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla klart på vänner.
ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0