Mcdreamy

Kolla på de här bilderna som är ur en av mina favoritfilmer CRY BABY med johnny depp
Jag kollade på den igår två ggr och jag är nästan helt säker på att en av fängelsevakterna är Patrik Dempsey
Dr. MCDreamy från Greys Anatomy som förövrigt är en av mina favoritserier... =)
hittar ingenstans att det skulle vara han, men om man kollar på filmen så kolla noga då
för det är så sjukt likt både på gångstilen och utseendet och allt.








Alla karaktärerna som är i drape gänget är ¨så sjukt snygga och coola hela tiden, ja inte vassnäsan då
men alla de andra. =)
coolaste filmen genom tiderna
blir så glad av den så jag ska kolla på den ikväll igen :)

nu ska vi till banken och apoteket.

dagens klädsel är ljusa jeansshorts från bikbok, korta och fulla med slitningar
Vit stortshirt från bikbok med knappar och tunnt tyg.
Knallrosa bh /tubtopp

Brillor, pilotisar i guld
och skor, vita tygskor

ska köpa någon fin kofta eller tröja idag och en flanellskjorta
see you later daddyos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0