idag



Mina minetonkas är liknande de här som kate har på sig
fast hennes är bruna och en aningens lite högre  bara.
Det är så supersnyggt med bruna oxå, funderar på om jag ska köpa ett par
sånna med.
Idag regnar det, nej jag menar det ÖSER NER.
Det är så sjukt att just de dagarna då vi ska få shoppingtid och ta det lugnt så måste det vara det
värsta regnovädret på hela sommaren... =)
Så jag får väll ta stövlarna till jeansshortsen idag då.

Har så mycket just nu som snurrar runt i mitt huvud.
till viss del är det väldigt positiva saker, men finns en hel del dåliga saker just nu oxå.

Men jag ska ha en tänkardag idag och sen till kvällen höra av mig angående ett erbjudande/chans
som jag just fått.

Jag har oxå tänkt beställa en randig tshirt från urban outfitters nu hur länge som helst.
brukar läsa sophie and the city på stueplansbloggarna.
Och hon har nästan jämt fina kläder som jag brukar låta mig inspireras av.
men jag hittade en av hennes tshirts på urbanoutfitters hemsida & den är så fin att jag försökt mig å att
sy en liknande men det blev inte så spec bra så jag tänkte beställa en istället.  =)
& så ska jag beställa från topshop.com och forever21

men nu blev det lite bråttom här. får fortsätta skriva sen

have a nice day everyone.
och gunhild.
sorry att jag inte hört av mig.

saknar dig bara så att du et.
kram kram på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0