resfebern har börjat..

Nu är det ine många dagar kvar tills jag lämnar sveige...
Det är inga blandade känslor alls den här gången.
jag vill verkligen bara bort härifrån och eg aldrig mer komma hit igen
till sverige alltså.
önskar att det var möjligt att min familj och våran släkt och vänner bara kunde
byta land allihopa...

det hade vart perfekt, för jag vet ju hur mycket jag kommer sakna mamma så fort
hon flyger hem igen i januari...
men vi stannar iaf tidigast till 1/5 2009 men har planer på att försöka vara kvar ännu
längre dock...
och nästa år så hinner vi bara vara hemma i några månader sen reser vi igen...

skönt det vore om man alltid kunde ha det såhär.
synd att man alltid har med sig hjärnan med alla tankar och minnen vart man än åker
här i världen.
hade trott att jag kunde fly alla hemska tankar, sorg och saknad nu....
men det är omöjligt...
saknar dig så mycket mormor....

=´(  we all loves you and thinking about you ever day, every second

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0