smyckeköpet



det här fina halsbandet beställde jag från www.m925.se
Tack så jättemycket Magdalena för hur fint resultatet blev.

jag kan verkligen rekomendera er att köpa fina smycken av henne för hon är
superduktig och man får vad man betalar för.

Jag som aldrig har ens brytt mig om smycken någonsin, utan ahr jag köpt något
så har det vart sånna här billiga från h&m eller gina tricot tex.
men nu kände jag verkligen att jag ville slå till och göra mitt egna namnhalsband.
det har man ju velat ha ända sedan man såg carries halsband i de första avsnitten av sex and the city då jag var 16 eller yngre har inget hum om vilket år det var. men längesen var det iaf.
så det var på tiden nu tyckte jag.  =)

visst var det fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jattefint :)

2008-08-29 @ 09:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0