In my shiny black leggins

  Jag i en lila oversize klänning/tshirt & de svarta glansiga

  Jag i en stor rutig skjorta från lindex + de glansiga

  Jag i en stor grå stickad med stor krage från bikbok till de svarta glansiga
"Snyggaste" minen...

 
Jag utan mitt smink... usch och fy vad jag ogillar att inte ha smink.
jag ser inte ut som jag vill se ut. tycker att jag ser mer ut som en kille än en tjej.


Ja just det, jag har lagt in ett kasettband längst ner på bloggen med en av mina favvo låtar av bobby darin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vafan, klart du inte ser ut som en kille gumman.

Fin du ser ut i den rutiga skjortan.

Ta hand om dig sot, vi ses snart. Kram

2008-08-29 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0