favoritfilm + nätshopping



Fredagkväll hemma hos mig = ligger i soffan och är fortfarande klarvaken efter en lång jobbig hemsk dag
med gråt över mormor och saknad av min pojkvän! Så jag kokade kaffe
trots att klockan är 01:40 på natten. Till det så ser jag min absoluta favoritfilm
som jag äntligen fixat på dvd.
=)  Crybaby med johnny depp i huvudrollen

såååå bra film, älskar kläderna, musiken och helheten.
så snygga personer, ja alla utom hatchetface dådå. ts

Jag har även för att sysselsätta mig denna kväll beställt den här klänningen som jag velat
ha sen jag började läsa Sophie and the city bloggen.
http://www.stureplan.se/frame.php?main=http://blogg.stureplan.se/sophie/&session=1
hon har jämt snygga kläder så jag gjorde slag i saken och beställde den gröna
från glitzy...


Mamma och jag har tillsammans lagat en purjolökspaj idag med ett gammalt familjerecept.
Den blev jättegod och det var så himla mysigt att laga mat med mamma så att vi fick tänka på
något annat för en stund.
har fryst in portioner som jag ska ha med mig till oss imorgon på sjukhuset.

mm, men nu ska jag fortsätta kolla på crybaby och sen kanske jag kan få lite sömn den här natten, ¨
det har blivit dåligt med det senaste månaden.

natti natti

Kommentarer
Postat av: pok

hej lilla gumman -



försökte ringa men fick inget svar -



sköt om er alla



hälsn V.

2008-08-31 @ 14:40:01
Postat av: Emelie

CryBaby är bäst! :)

2008-08-31 @ 20:35:35
URL: http://georgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0