Telescopic, Loreál mascara

  

Jag har köpt ny mascara för andra gången nu på två månader!
Jag har sånt problem med mina fransar jämt och det är inte alla
mascaror som fungerar på mina ögon tydligen.

En enda gång har jag haft en riktigt bra mascara och den är slut för många ¨
månader sedan.
Men nu fick det bli Loreáls Telescopic, för den har jag lånat av mamma förut och
den är riktigt bra faktiskt.

Såg även en sån här mascara när jag kollade runt på lindex igår.
Och det är ett svart block med äkta mascara som ej är i flytande form ännu.
Man skulle tydligen blöta borsten varje gång man använder den!?!?

verkar ju lite onödigt och tidskrävande.
smidigare med en hederlig färdigblandad mascara.
eller hur!?  :)

image107



Nu ska jag ut och övningsköra igen!
blir att jag kör till örebro och tillbaka, för baby har en intervju som han ska på kl 14.00

ha en fin dag nu allihopa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0