sommaren är på väg

Tog den här bilden från fönstret ner i grannens trädgård imorse.
fast vi har tre-dubbelt så mycket blommor i våran trädgård.
& det är så fint så och det känns som sommaren snart är här.
då blir jag så positiv & glad direkt jag vaknat på morgonen &
ser att solen skiner för fullt.

 

Nu har jag laddat upp med godis, kaffe, vatten och värktablett framför
en helkväll vid datorn & vår nya blogg där vi ska sälja kläder mm.

Har sån himla tandvärk nu så att jag ringde akuttandvården och det fanns
inga tider alls förens imorn så ska åka iväg då och ev operera ut en tand ur
munnen eller rotfyllning. beror på vad tandläkaren säger om storleken som är på hålet.
och ifall det går att bygga upp tanden igen.
Har haft ett skitstort hål i säkert 8-9 månader nu som bara har växt och växt.
Och nu har det gått så långt att det är nere i tandköttet och helt svart på vissa ställen.
jag är så dålig som inte har gått iväg med det tidigare.
men nu är värken olidlig, klarar eg inte att sitta här ett dygn till med den här värken.
blir tokig, har tagit massa smärtstillande men inget hjälper ju.

Jaja, ska försöka äta mitt godis som jag hade köpt till helgen iaf.
men det blir nog svårt.
nu ska jag fixa med andra bloggen ett tag.
skriver mer sen.
tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0