Runway favourites

Här är några av de plagg från catwalken av Stella Mccartney
som jag föll för bigtime.

Jag har redan börjat med helsvart och en färgklick som bryter av eller
som här, naturfärgat under. hur snyggt som helst. här är även en bild på
där nicky lyckades så bra med sin helsvarta outfit. (tilläggas att hon även har rosa pumps som ej syns)

Sen så älskar jag stora tröjor/koftor som klänning och det är så snyggt med markerad midja till det oxå.

Beige rock, kappa eller trench coat är något som alla borde ha i garderoben. Stilrent och sött.

& så gillade jag denna blåa kreation som ser ut att vara en klänning i lite grövre tyg med markerad
midja och en likadan kavaj utanpå.   

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0