Magväska HIT eller MISS?

Jag gick på trenden/niten som verkar vara överallt just nu med nyonfärgade magväskor.

Det är väldigt komiskt måste jag säga, för jag har alltid ALLTID hatat magväskor.
& nu helt plötsligt så kändes det som en bra sak att ha, spec när vi ska till thailand i vinter.
Och så var den här är  till ocmed moderiktig.
De fanns i massa knallfärger och så fanns det med olika mönster på, riktigt sent 80 tidigt 90tal
=) det var så himla kul att de fanns magväskor bland supersnygga fashionplagg i en trendig butik
i Bratislava!
Jag blev så glad  och full i skratt när jag såg dom så jag tillslut köpte med mig en hem.
ska bli kul att testa den på stan sen när jag ska in på shoppingtur eller liknande och ha plånboken och mobilen
däri. ska se folks reaktioner.

jaja, här är den iaf.
ni får jättegärna komentera om det är en hit eller miss.

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0