Dagens mål

Idag har jag några mål med dagen!
Har tre jätteviktiga saker som bara måste
göras.
fylla i viktiga papper är ett av dom  & ringa ett väldigt
viktigt samtal är en till sak som ej får glömmas.
sen åker vi nog och hälsar på min svärmor i eftermiddag.
Men ska käka lite först och sen efter det en promenix.

har tänkt göra ceasarsallad idag, ska först kolla på hemköp
ifall man kan köpa färdig ceasardressing eller så gör jag en
 för hand.
och så måste vi ha romansallad och krutonger.  =) mmm det ska
bli hur gott som helst. men tror jag skippar parmesanen. för jag gillar
inte ost på salladen.
men lite gott bröd ska vi nog köpa hem från brödboden iaf.

snart sett klart lost säsong 3 oxå, så ikväll börjar jag på 4,an
och det är så spännande så jag har inga naglar kvar längre.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0