1 kjol i många olika kombos

Här har jag hittat en snygg kjol som jag tycker
skulle passa till alla dessa plagg och skor.

Vem säger att man inte kan ha 50-tals baddräckt under vippkjolen med
hög midja?!  Och till det ett par vita sneakers eller ett par knallblåa kilklackade
läckra peeptoe skor med rosett på hälen.

& jag bara älskar den gula tshirten med ugglan på.
så himla läcker ihop med både jeans, kjolar och leggins.

& jag älskar det vita stilrena basiclinnet med fågelholken i svart och lila.
skulle vara skitsnyggt till den hör kjolen och till det några färglada klackade skor.
eller flats i som är indianinspirerade.
=)

Det här är en av mina absoulta drömkreationer till vårgarderoben.



image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0